Män som hatar kvinnor.

PUBLICERAT DEN: 2009-05-03 KLOCKAN: 18:56:05

Att kvinnor blir slagna, misshandlade och dödade av sina män sker årligen i de Svenska hemmen.

Men det som inte uppmärksammas är att män också faller offer för kvinnor.


Jag tycker att våld i alla fomer är vedervärdigt och att de bordes förbjudas ifrån alla håll och kanter.

Att kvinnor och män behandlas illa på grund av deras bakgrund är hemskt.
Men mäns våld mot kvinnor när det gäller utländska människor är nog med kulturer att göra.
Vi kvinnor i Europa är vana att sköta våra egan liv och ta hand om oss själva medans det i andra länder är mannen som bestämmer över kvinnan och inte låter någon annan styra över honom.
Tror det mer handlar om en kulturell krock och inte personligheterna som krockar.

Jag tror inte det finns en vis grupp killar som misshandlar utan att det handlar om att man känner sig förtryckt.
Att det handlar om en situation man hamnar i för stunden.

Att utländska människor vill få oss svenskar att ses som rasister tycker jag är till vis del rätt då vi är främmande rädda men jag vill också påstå att de utlänningar som kommer hit är mer  rassitiska dede vill inte att vi svenskar ska se ner eller påpeka deras livsstil men det är helt okej att de påpekar våran, de tillåter också enbart sin egen religion medans de andra är dumma i huvudet som tror på någonting annant.

Där hamnar i redan i frågan varför vi tycker eller verkar tycka så illa om varamndra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0